Jedyny tak kompleksowy raport

raport/report
  • People-Based Marketing, czyli bezpośrednia i spersonalizowana komunikacja marek z ich klientami
  • Komentarze ekspertów o PBM: Adobe, Salesforce, Laurens Coster, IBM, Netsprint, Adform.
  • Pierwsza w Polsce analiza dojrzałości polskich firm w obszarze CRM
  • Wskazówki prawne (RODO) i technologiczne

Raport jest opracowaniem obejmującym światowe trendy w tym obszarze oraz wnioski płynące z lokalnego badania przeprowadzonego przez ekspercki zespół Dentsu Aegis Network Polska - rok 2018.

Pobierz raport

Wypełnij formularz. Link do raportu otrzymasz mailem.

Zapoznałem się i wyrażam zgodę na Warunki Świadczenia Usługi: People-Based Marketing raport.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora - spółkę Dentsu Aegis Network Polska Sp. z o. o., (adres: ul. Czerska 12, 00-732 Warszawa) moich danych osobowych (dane kontaktowe: adres e-mail, imię i nazwisko, firma) w celach marketingowych. Potwierdzam, że zapoznałem się z zasadami Polityki Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Dentsu Aegis Network Polska Sp. z o. o. informacji handlowych dotyczących nowych eventów, usług i produktów poprzez pocztę elektroniczną.
Każdy e-mail zawiera link do zrezygnowania z subskrypcji (otrzymywania informacji handlowych) i wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.
Otrzymaj raport
logo dentsu
  • logo carat
  • logo vizeum
  • logo iprospect
  • logo posterscope poland
  • logo isobar
  • logo amnet
  • logo amplifi
  • logo red8
  • logo propeller
  • logo dentsu x

Partner medialny

Czym jest People-Based Marketing?

Marketing oparty na ludziach to podejście do komunikacji, które spełnia podstawowe założenie prowadzenia działań reklamowych dla prawdziwych konsumentów, określonych jako konkretne osoby, a nie jako grupy docelowe lub "pliki cookie". Główną różnicą w porównaniu z powszechnie stosowanymi metodami jest rezygnacja z kierowania kampanii na niepowiązane listy plików cookie, identyfikatory urządzeń lub inne tak zwane serwery proxy, tj. Identyfikatory pomagające zidentyfikować użytkownika.

Więcej o PBM w raporcie

Porozmawiaj o PBM z ekspertami

ekspert Agnieszka Jaworowska
Agnieszka Jaworska

Head of CRM, DAN Polska

W czym mogę Ci pomóc?:
  • Konsultacja w rozwijaniu CRM
  • Audyt CRM
  • Edukacja i warsztaty z PBM
  • Wsparcie w zatrudnianiu CRM specjalistów
ekspert Mikołaj Twardowski
Mikołaj Twardowski

DATA Stack Leader, DAN Polska

W czym mogę Ci pomóc?:
  • Tworzeniu strategii aktywacji danych własnych
  • Budowie i implementacji ekosystemu digital bazującego na danych/analityce
  • Konsultacje w zakresie wykorzystania danych i analityki on-line'owych