Używasz niewspieranej wersji przeglądarki! Zaktualizuj przeglądarkę lub skorzystaj z alternatywnych przeglądarek (Google Chrome lub Mozilla Firefox) dla poprawnego wyświetlania serwisu.

Zamknij

dentsu aegis network

POLSKA

Lubię to

Lubię to – linked by Isobar jest najlepszą w Polsce agencją marketingu społecznościowego. Przez trzy lata z rzędu jesteśmy wybierani najlepszą agencją w kraju. Naszym celem jest wykorzystanie wszechobecnego w sieci pierwiastka social i integrowanie go z działaniami oferowanymi przez Isobar. Złożona z blisko 70 czołowych ekspertów od działań w społecznościach, Lubię to istnieje na rynku od 2010 roku, a od stycznia 2014 wchodzi w skład Dentsu Aegis Network.

Innowacyjne wykorzystanie YouTube w reklamie

Kampania przeprowadzona dla marki Tiger Energy Drink z portfolio Grupy Maspex.
Działania obejmowały szeroką kampanię digitalową - tutaj skupiamy się na innowacyjnym podejściu do obecności reklamowej na YouTube, konkretniej na wykorzystaniu formatu reklamowego, jakim jest pre-roll. Kampania została doceniona m.in. w konkursach Kreatura, Golden Arrow, KTR. Case study: https://www.youtube.com/watch?v=wdUUMIyx2ew

Najpopularniejsza gra cross-device w Polsce!

Dla Media Markt Polska zrobiliśmy fajną akcję – grę, która łączy urządzenia. Gra jest fajna, prosta, trzeba strzelić gola, strzelasz z telefonu, a bronisz na komputerze i wciąga. Total pół miliona strzałów, ponad milion uzyskanych w grze punktów i parę wyróżnień na konkursach reklamowych. Jeżeli masz dwie minutki wolnego czasu – zapraszamy do obejrzenia: youtube.com/watch?v=Y5OAHJHbHGIa

H&M i pierwsza akcja na Snapchat w Polsce

H&M i pierwsza akcja na Snapchat w Polsce

Dla H&M przeprowadziliśmy pierwszą kampanię reklamową na Snapchacie. Celem kampanii było zwiększenie świadomości partnerstwa H&M z legendarną serią imprez Boiler Room. W tym celu ukryliśmy 20 ostatnich zaproszeń na ekskluzywne imprezy w sklepach H&M, a jedynym sposobem na ich znalezienie było dodanie naszego konta na Snapchacie do obserwowanych i podążanie za ukrytymi tam wskazówkami. Wyróżnienia i nagrody na festiwalach, case study: https://www.youtube.com/watch?v=TJ3LVPxH6js

  • EKSPERTÓW

    48EKSPERTÓW