Używasz niewspieranej wersji przeglądarki! Zaktualizuj przeglądarkę lub skorzystaj z alternatywnych przeglądarek (Google Chrome lub Mozilla Firefox) dla poprawnego wyświetlania serwisu.

Zamknij

dentsu aegis network

POLSKA

CONNECTIONS THAT COUNT

Dom mediowy Vizeum powstał w 2004 roku, w erze nowych mediów i konwergencji. Obecnie wszyscy mają dostęp do treści w czasie rzeczywistym, w skali globalnej, na różnych platformach i urządzeniach. Cyfrowe technologie przekształcają środowisko, w którym funkcjonują marki i konsumenci.

Vizeum obejmuje każdy wymiar tej nowej rzeczywistości, łącząc wszystkie kanały: off i online, social media i mobile, generując emocje i zaufanie oraz budując silne relacje między marką i konsumentem.  ‘Connections that Count’’ to filozofia działania Vizeum.  

IKEA

IKEA

IKEA kładzie nas spać

Okrzyknięta „Kampanią Reklamową Roku” w Wielkiej Brytanii w konkursie magazynu Campaign

Dzięki umocnieniu skojarzeń między IKEĄ a sypialnią udało się zapewnić dwucyfrowy wzrost sprzedaży mebli sypialnianych.

 

20th Century Fox: Prometeusz

20th Century Fox: Prometeusz

Pierwsza innowacja na świecie wspierająca sukces kasowy

Nasza kampania zdobyła pierwsze miejsce w kategorii Innowacji Medialnej i drugie miejsce w kategorii Kreatywności Medialnej w konkursie Media Week Awards 2012. Przyciągnęliśmy rzesze widzów, tworząc przebój kinowy bez utraty wiarygodności.

MTV India

MTV India

Większa oglądalność dzięki muzycznemu wsparciu kierowców stojących w bombajskich korkach

Agencji Vizeum Indie udało się znaleźć idealne miejsce na promowanie MTV. Miejscem tym są korki, w których tkwią uwięzieni mieszkańcy Bombaju. Dzięki mediom lokalnym i społecznościowym przekształciliśmy uliczne korki w odrobinę weselsze miejsca, zwiększając dzięki temu oglądalność MTV Unplugged do 15 mln, tj. do najwyższego poziomu w historii.

20th Century Fox

20th Century Fox

Widzieliście kiedyś reklamę w radio?

20th Century FOX poprosił nas o promocję swojego najnowszego filmu pod tytułem „Kronika” wśród młodszej grupy docelowej widzów w Niemczech. Zasadniczo chcieli od nas podniesienia świadomości na temat filmu na masową skalę poprzez wykorzystanie wyłącznie mediów online, żądając, abyśmy pokazali im coś, czego nikt wcześniej jeszcze nie zrobił.

Belgijski Telenet

Belgijski Telenet

Więcej telewizji, lepsza telewizja i mniej zmarnowanego czasu

W Belgii spółka Telenet wyznaczyła Vizeum zadanie przekształcenia użytkowników telewizji analogowej w użytkowników telewizji cyfrowej pomimo ich wielu obaw i zakorzenionych nawyków. Rozwiązanie zaproponowane przez Vizeum polegało na przeprowadzeniu pełnowymiarowego eksperymentu społecznego, pokazującego, jak cyfrowa telewizja zapewnia więcej telewizji, lepszą telewizję i mniej straconego czasu.

20th Century Fox – Avatar

20th Century Fox – Avatar

Od 20th Century Fox otrzymaliśmy bardzo krótkie i jasne polecenie: Avatar będzie filmem dziesięciolecia. Będzie wzruszał. Musicie zatem stworzyć kampanię informacyjną, która poruszy widzów.

Studium przypadku koncentruje się na tej stronie kampanii, która jest związana z mediami cyfrowymi.

Ketchup Heinz dobry na wszystko

Ketchup Heinz dobry na wszystko

Vizeum w Holandii ma szczęście do klientów z branży napojów i produktów szybkootujących. Znajdują się wśród nich Bawaria, Roosvicee, Honig i Verkade. Jednym z nich jest także Heinz, który rzucił nam wyzwanie w postaci stworzenia kampanii zachęcającej konsumentów do używania ketchupu do różnych potraw i przy różnych okazjach.

Rayban

Rayban

Angażująca konsumentów kampania „Never Hide”

Ray-Ban zlecił agencji Vizeum North America stworzenie angażującej konsumentów kampanii obejmującej różne kanały. Kampania miała zachęcać ludzi do pokazywania, jacy naprawdę są, i do tego, aby nigdy tego nie ukrywali.

  • EKSPERTÓW

    23EKSPERTÓW