Używasz niewspieranej wersji przeglądarki! Zaktualizuj przeglądarkę lub skorzystaj z alternatywnych przeglądarek (Google Chrome lub Mozilla Firefox) dla poprawnego wyświetlania serwisu.

Zamknij

dentsu aegis network

POLSKA

PIONEERING OUT OF HOME - Global outdoor specialist

Posterscope jest wiodącą na świecie agencją komunikacji OOH zatrudniającą 700 osób w 27 krajach Europy, Ameryki Północnej, Wschodniej Azji i Oceanii oraz Afryki Południowej z rocznym obrotem przekraczającym 2 miliardy dolarów amerykańskich. Od 1993 roku obecna na rodzimym rynku, od 2001 w grupie Aegis Media, Posterscope Polska zatrudnia zespół specjalistów oferujących najwyższej jakości rozwiązania we wszystkich kanałach komunikacji OOH: nośniki systemowe, wielki format, digital, ambient etc. Spółka posiada narzędzia PRISM, dedykowane komunikacji Out-of-Home, gwarantujące Klientom precyzyjne dotarcie z przekazem do zdefiniowanych grup celowych. Klientami Posterscope Polskasą m.in. General Motors, Nokia, Adidas, Total, DHL, Ferrero, Panasonic, Disney, Arla Foods, Indesit
kontakt:

Posterscope popularyzuje usługę MasterPass

Posterscope popularyzuje usługę MasterPass

W wydzielonej strefie w Cinema City Mokotów, Postrescope uruchomił bezobsługowy sklep z odzieżą polskich projektantów. Szybkie i bezpieczne dokonywanie transakcji zapewniła usługa MasterPass. Specjalny sklep działał przez dwa tygodnie, a finał akcji miał miejsce podczas targów HUSH Warsaw na Stadionie Narodowym w Warszawie, w dniach 13 – 14 grudnia.

Interaktywna wystawa Coca-Coli Light

Interaktywna wystawa Coca-Coli Light

Aby promować Coca-Colę Light jako innowacyjną i nowoczesną markę oraz zwiększyć liczbę spontanicznej komunikacji na jej temat, agencja Posterscope Iberia przygotowała interaktywną wystawę sztuki prezentowaną w galeriach w Madrycie, Barcelonie i San Sebastian. Wystawa, stworzona we współpracy z kilkoma hiszpańskimi artystami, prezentowała duże, interaktywne wizerunki kodów QR z butelek Coca-Cola, dzięki którym użytkownicy uzyskiwali dostęp do specjalnie przygotowanych treści.

Scrabble w podróży

Scrabble w podróży

Spółka Mattel rzuciła podróżującym kolejami „scrabble'owe” wyzwanie w ramach innowacyjnej kampanii reklamy zewnętrznej, która połączyła media społecznościowe z urządzeniami mobilnymi. Celem kampanii było zaangażowanie konsumentów w kontakt z marką Scrabble. Kampania, która obejmowała aktywność na portalu Twitter, konkursy oraz platformę geofencingową WEVE, zawierała również elementy interaktywne.



Przeczytaj więcej.

  • EKSPERTÓW

    10EKSPERTÓW