Używasz niewspieranej wersji przeglądarki! Zaktualizuj przeglądarkę lub skorzystaj z alternatywnych przeglądarek (Google Chrome lub Mozilla Firefox) dla poprawnego wyświetlania serwisu.

Zamknij

dentsu aegis network

POLSKA

IDEAS WITHOUT LIMITS

Isobar jest nowoczesną siecią agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej. Obecnie na 40 rynkach,w 66 biurach. Agencja Isobar, założona w 2003 roku, jest miejscem, gdzie współpracują najlepsi na świecie eksperci marketingu cyfrowego i najbardziej utalentowani specjaliści w dziedzinie marketingu tradycyjnego. Dzięki temu pomagamy łączyć marki oraz ich fanów i klientów poprzez tworzenie skutecznych rozwiązań od treści kreatywnych, planowania i technologii po mierzenie wyników. Isobar łączy ludzi i marki jak nigdy dotąd.

kontakt: kontakt.poland@isobar.com

Kujawski- Taniec życia

Kujawski - Taniec życia

Wyzwanie: Przez lata, w popkulturze, utrwalił się idealistyczny obrazek pszczół, przedstawiający je jako najszczęśliwsze istoty na ziemi.

Rozwiązanie: Na początku umieściliśmy na serwisie YouTube lekcje „Tańca Życia”, czyniąc go najgorętszym układem choreograficznym lata. Potem, w teledysku pokazaliśmy, czym tak naprawdę jest „Taniec Życia” – to wołanie pszczół o pomoc. Kiedy uzyskaliśmy uwagę ludzi zaprosiliśmy ich na serię eventów, gdzie każdy mógł dowiedzieć się, jak może pomóc pszczołom.

Wyniki: Ponad 2 miliony złotych mediów pozyskanych, wliczając: telewizję, radio, prasę, strony internetowe i media społecznościowe.

Wyzwanie Gillette

Wyzwanie Gillette

Wyzwanie:Termin „wrażliwa skóra” to coś z czym mężczyźni nie chcą być identyfikowani. Musieliśmy ich przekonać, że nawet najtwardszy mężczyzna ma jakieś swoje wrażliwe miejsca, które wymagają szczególnej opieki. Gillette także zależało na przybliżeniu marki do życia konsumentów.

Rozwiązanie: Przetestowanie Gillette Sensitive w możliwie najcięższych warunkach. Zaczęliśmy od golenia podczas skoku ze spadochronem aby sprawdzić czy Gillette daje sobie radę ze skórą, która była poddana silnemu wiatrowi i niskim temperaturom. W następnym kroku poprosiliśmy konsumentów aby stworzyli własny pomysł na to jak przetestować markę w warunkach ekstremalnych, a następnie opublikowali go na FB.

Wyniki: 4,2 miliona wyświetleń filmu na YouTube, zwiększona świadomość marki o 48%



Uśmiech wszystko zmienia!

Uśmiech wszystko zmienia!

Wyzwanie: Według badań Polacy uśmiechają się bardzo rzadko. Postanowiliśmy to zmienić.

Rozwiązanie: Jeśli Polacy mają się uśmiechać, nasze - odwiecznie poważne - pomniki także powinny. Akcja została przeprowadzona na pięciu warszawskich pomnikach: Chopina, Mickiewicza, Syrenki, Colleoniego oraz jednym z posągów stojących w Ogrodzie w Wilanowie. Zastosowanie nowoczesnej technologii pozwoliło posiadaczom smartfonów zmienić ich poważne, niekiedy nawet smutne oblicza, napełniając je radością i zadowoleniem.

Wyniki: 150k pln wartości earned media, osiągnięte przy dziesięciokrotnie niższym budżecie

PolskieRadio.pl - dotknij dźwięku

PolskieRadio.pl - dotknij dźwięku

Wyzwanie: PolskieRadio.pl to portal z największą kolekcją nagrań radiowych w Polsce. Naszym zadaniem było wypromowanie go na jednym z największych targów naukowych w Europie - Pikniku Naukowym.

Rozwiązanie: Stworzyć dźwięk, którego można dotknąć. W tym celu wydrukowaliśmy najsłynniejsze nagrania radiowe przy użyciu rewolucyjnej technologii druku 3D. Wyemitowaliśmy tajemnicze zaproszenia na wydarzenie w ogólnopolskich stacjach radiowych. Komunikacja internetowa wykorzystywała interaktywny banner i aplikację na Facebooka umożliwiającą głosowanie na swoje ulubione nagrania.

Wyniki: Umocnienie wizerunku marki PolskieRadio.pl jako innowacyjnej i wywołującej emocje.

Photos for Life

Photos for Life

Wyzwanie: Mało kto wie, że ponad 60 proc. chorych wygrywa walkę z nowotworem. Chorzy na raka są traktowani protekcjonalnie, z dystansem, społeczeństwo nie wie, jak wokół nich się zachowywać. Przedstawiani są jak osoby skazane na śmierć.

Rozwiązanie: Photos for Life - charytatywny bank zdjęć. Bank, w którym wszystkie modelki i modele są w trakcie terapii nowotworowej lub wygrali już walkę z rakiem. Kochają życie i chcą pokazać to całemu światu!

Wyniki: Na billboardach, w ulotkach, czy ilustrując notkę na swoim blogu. Wspólnie możemy dać nadzieję chorym i ich rodzinom. Cały dochód ze sprzedaży zdjęć przeznaczamy na wsparcie terapii pacjentów z nowotworem.

  • EKSPERTÓW

    195EKSPERTÓW