Używasz niewspieranej wersji przeglądarki! Zaktualizuj przeglądarkę lub skorzystaj z alternatywnych przeglądarek (Google Chrome lub Mozilla Firefox) dla poprawnego wyświetlania serwisu.

Zamknij

dentsu aegis network

POLSKA

REDEFINING MEDIA

Carat jest ekspertem od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Misją agencji jest redefinicja mediów, kwestionowanie status quo, szukanie najefektywniejszych rozwiązań komunikacyjnych. W dobie globalizacji i konwergencji tworzymy większą wartość biznesową dla Klientów dzięki wiedzy i znajomości najnowocześniejszych trendów. Według niezależnych specjalistów z agencji RECMA, Carat zdobyła pierwsze miejsce w raporcie jakościowym na temat sieci reklamowych za 2012 rok. Carat jest obecny w 170 miastach w 140 krajach na świecie i zatrudnia 6 500 osób.

Phillips

Philips

Potrzebą było wydłużenie o dwa tygodnie okresu aktywności przed planowaną telewizyjną kampanią reklamową. Nasze działania miały wspomóc sprzedaż nowego produktu w okresie jego najwyżej sezonowości.

Rozwiązanie
Pierwszy cyfrowy product placement w polskiej telewizji zrealizowany dla golarki Philips Senso Touch 3D. Produkt został ulokowany w aktualnie emitowanym serialu „Crossing Lines”. Dzięki bardzo krótkiemu czasowi realizacji (3 tygodnie) umieściliśmy w serialu komunikat o aktualnej promocji sprzedażowej produktu poza clutterem reklamowym.

Wyniki
Nasza akcja miała pionierski charakter, w warunkach zasięgu niszowego kanału telewizyjnego i przyniosła zauważalne efekty. Odcinki z naszym product placementem obejrzało blisko 100 tys. mężczyzn w grupie celowej.

150 godzin Opel

150 godzin - Opel

Naszym największym wyzwaniem było odwrócenie obserwowanej od połowy roku, postepującej spadkowej tendencji sprzedaży samochodów Opla.

Rozwiązanie
Stworzyliśmy koncepcję komunikacji, która łączyła mechanizm promocji z okrągłą rocznicą marki Opel – 150 lat jej istnienia. Koncepcja przygotowanej przez nas kampanii zakładała przede wszystkim przypominanie odbiorcom o upływającym czasie do zakończenia oferty promocyjnej. Promocja miała trwać zaledwie 150 godzin (niecałe 7 dni).

Wyniki
Cel nr 1 Został przekroczony! Opel w tydzień zebrał 1801 zamówień, co oznaczało wzrost o 383%. W listopadzie zarejestrowano 2386 nowych osobowych Opli, czyli o 58,75% więcej niż w listopadzie 2011. Rynek stracił w tym miesiącu 6,68% (SAMAR).
Cel nr 2 Został przekroczony. Od startu kampanii rosła średnia dzienna sprzedaż, zaś rynkowy udział Opla na koniec 2012 wyniósł 7,05%, podczas gdy jeszcze z końcem września wynosił 6,74%. (SAMAR)

Hobbit: Niezwykła Podróż

Hobbit: Niezwykła Podróż

Wyzwaniem było dać możliwość interakcji z treścią w ramach jednokierunkowego medium jakim jest telewizja. Dodatkowym wyzwaniem był okres promocji filmu, który przypadał na czas przedświątecznych przygotowań.

Rozwiązanie
W okresie świątecznym podczas trwania kampanii w każdy weekend na trzech najpopularniejszych kanałach telewizyjnych emitowany był teaser zachęcający do zapoznania się z informacjami o filmie ”Hobbit: niezwykła podróż”.W kampanii wykorzystano zupełnie nowe medium jakim jest telewizja hybrydowa (HbbTV).

Wyniki
Kampania reklamowa filmu była pierwszą w Polsce kampanią reklamową wykorzystująca technologię HbbTV.Liczba użytkowników, którzy skorzystali z aplikacji dostępnej w telewizji hybrydowej wyniosła 12003, całkowita liczba wizyt aplikacji sięgnęła liczby 40 117. Treści dostępne poprzez aplikacje zostały wyświetlone 410 928 razy. Dzięki kampanii reklamowej na premierę filmu przyszło 892 tysiące widzów, trzykrotnie przebijając premierę filmu Avatar.

  • EKSPERTÓW

    54EKSPERTÓW