Używasz niewspieranej wersji przeglądarki! Zaktualizuj przeglądarkę lub skorzystaj z alternatywnych przeglądarek (Google Chrome lub Mozilla Firefox) dla poprawnego wyświetlania serwisu.

Zamknij

dentsu aegis network

POLSKA
amplifi @amplifi

I made $556 today check out this article http://t.co/n7MkzCJ

Amplifi - marka odpowiedzialna za wielopłaszczyznową współpracę z właścicielami mediów

Amplifi to globalna marka, której celem jest dostarczanie wartości biznesowej zarówno dla Klientów jak i partnerów biznesowych poprzez budowanie wielopłaszczyznowej współpracy z właścicielami mediów.

Jazda próbna Chevroletem.

Cel
Zapisanie się na jazdę próbną, zapytanie o ofertę, lokalizacja dealera, konfiguracja auta, wybranie odpowiedniego modelu, pobranie cennika, pobranie broszury, zapisanie się do newsletter’a.

Rezultaty
Najniższy koszt pojedynczej konwersji wygenerował AMNET(56,5%).
Łączna ilość konwersji wygenerowanych w kampanii to 18 325.

Przy 25% całościowego budżetu AMNET wygenerował 35,6% wszystkich konwersji

  • EKSPERTÓW

    8EKSPERTÓW