Używasz niewspieranej wersji przeglądarki! Zaktualizuj przeglądarkę lub skorzystaj z alternatywnych przeglądarek (Google Chrome lub Mozilla Firefox) dla poprawnego wyświetlania serwisu.

Zamknij

dentsu aegis network

POLSKA

Programmatic buying

AMNET Polska to lokalny oddział globalnej struktury Aegis Trading Desk. Spółka zajmuje się zakupem mediów w modelu Programmatic Buying (RTB)), zarówno w kampaniach typu performance, jak i kampaniach brandingowych. Łączy technologię DemandSide Platform i doświadczenie zespołu zajmującego się optymalizacją kampanii reklamowych, aby oferować klientom  efektywniejsze wykorzystanie budżetów.

Jazda próbna Chevroletem.

Cel
Zapisanie się na jazdę próbną, zapytanie o ofertę, lokalizacja dealera, konfiguracja auta, wybranie odpowiedniego modelu, pobranie cennika, pobranie broszury, zapisanie się do newsletter’a.

Rezultaty
Najniższy koszt pojedynczej konwersji wygenerował AMNET(56,5%).
Łączna ilość konwersji wygenerowanych w kampanii to 18 325.

Przy 25% całościowego budżetu AMNET wygenerował 35,6% wszystkich konwersji

Koszt konwersji o 52,1% niższy przeciętny niż koszt w całej kampanii

Cel
Skłonienie internautów do zamówienia usługi LTE.

Rezultaty
Najniższy koszt konwersji wygenerował AMNET = 47,9%. Łączna ilość konwersji wygenerowanych w kampanii to 464, z czego 70% zostało wygenerowanych przez AMNET.

  • EKSPERTÓW

    6EKSPERTÓW