Używasz niewspieranej wersji przeglądarki! Zaktualizuj przeglądarkę lub skorzystaj z alternatywnych przeglądarek (Google Chrome lub Mozilla Firefox) dla poprawnego wyświetlania serwisu.

Zamknij

dentsu aegis network

POLSKA
KRZYSZTOF MOCEK

KRZYSZTOF MOCEK

Dyrektor Zarządzający, CARAT Polska

Z branżą mediową związany od ponad 12 lat. Wybitny specjalista od ekosystemów i strategii komunikacji, w których media (owned, earned, bought) i innowacja odgrywają kluczową rolę, dostarczając realnych oraz mierzalnych efektów biznesowych. Z początkiem maja 2012 roku Krzysztof Mocek objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego Carat Polska. W latach 2006 – 2012 był związany z domem mediowym Mindshare, ostatnio na stanowisku New Business Partner. W latach 2008-2012 piastował  funkcję Dyrektora Zarzadzającego  i członka zarządu w The Media Insight. Wcześniej przez 2 lata pracował w Optimum Media OMD.Jako Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu odpowiadał za tworzenie, rozwój i wdrażanie strategii wewnątrz organizacji oraz działania biznesowe w jej otoczeniu. Koordynował integrację zespołów off i on-line oraz rozwijał współpracę z innymi  działami spółek (Kreacja, Badania). Kierował działem New Business, gdzie był odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie nowej strategii obsługi przetargów lokalnych i regionalnych oraz zarządzał zespołami projektowymi. Kierował działem Client Service i ma bogate doświadczenia w pracy z takimi Klientami, jak:  Zott, Adidas, General Motors, Disney, Aflofarm, Heinz, Enea, Metlife Amplico, Raiffeisen, Unity Line, Foodcare, TM Toys, Discovery, CCC, Randstad, Avantis, A1 Marketing, RFM FM, Motorola, Hoop, PFRON, Apsys, Discovery, SPI, KUPS, Henkel, Storck and Nissan. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz ICAN Institute.


ANNA JAROSZ - BADZIAK

ANNA JAROSZ - BADZIAK

Dyrektor Zarządzający, Vizeum Polska

Od ponad 15 lat związana z branżą mediową, posiada bogate doświadczenie w obszarze obsługi klienta, zarządzania zespołem oraz negocjacji warunków handlowych z mediami. Doświadczenie zdobywała współpracując z wieloma międzynarodowymi klientami m.in. z kategorii FMCG, farmacja, motoryzacja, sprzęt elektroniczny, telekomunikacja oraz produkty luksusowe. W latach 1999-2004 pracowała w domu mediowym MEC. W 2004 roku dołączyła do domu mediowego Carat, gdzie koordynowała negocjacje warunków handlowych oraz planowanie i zakup TV. Następnie stanęła na czele zespołu odpowiadającego za obsługę jednego z top reklamodawców w Polsce, Ferrero. Jako Media Director była odpowiedzialna za zarządzanie zespołem klienckim, koordynację procesów strategicznego oraz planowania i zakupu mediów, koordynację rynków bałtyckich, a także negocjacje warunków handlowych.
W 2013 roku objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego domu mediowego Vizeum Polska.
Jest absolwentką kierunku marketing i zarządzanie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz ICAN Institute.

ŁUKASZ MISIUKANIS

ŁUKASZ MISIUKANIS

Vice President, Isobar Polska

Założyciel największej agencji social media w Polsce, która w 2014 została kupiona przez globalny holding reklamowy Dentsu Aegis Network.  Współtworzył i zarządzał wieloma biznesami internetowymi w Polsce i zagranicą m.in. Synerway S.A., Blue Oceans Entertainment Ltd czy eHotele Sp. z o.o. Dziś jest jedną z najważniejszych postaci na rynku social media marketingu w Polsce. Facebookiem zaczął interesować się, gdy ten miał niewiele ponad milion użytkowników. W ciągu 3 lat wywindował Socializer S.A. na pozycję lidera polskich agencji social media. Dziś grupa Socializer jest częścią Isobar Poland, najczęściej nagradzanej polskiej agencji na lokalnych i międzynarodowych festiwalach reklamy. Jest znany z instynktu i determinacji przy poszukiwaniu nisz i nowych rynków. Interesuje się e-commerce, rozwojem Internetu oraz mediami społecznościowymi. Członek Mensy.

AGATA SZELIGA-STASZKIEWICZ

AGATA SZELIGA-STASZKIEWICZ

Dyrektor Zarządzający, Hypermedia

Do Dentsu Aegis Network dołączyła w styczniu 2015 r. Z marketingiem zintegrowanym opartym na technologii związana od początku drogi zawodowej – i od początków komunikacji omnichannel w Polsce. W Procter & Gamble na przełomie lat 90-00 m.in.: testowała i prowadziła pierwsze w Polsce spersonalizowane kampanie marketingowe, a także kierowała działem mediów i komunikacji marketingowej. W Call Center Poland, wtedy największej firmie outsourcingowej w regionie, rozwijała wielojęzyczne e-usługi dla klientów z Europy Zachodniej i USA. W Acxiom – specjalizującej się w produktach opartych na danych i Big Data - w latach 2006-13 zbudowała i prowadziła największe korporacyjne centrum usług informatycznych i wielokanałowej komunikacji marketingowej o globalnym zasięgu.  Wprowadziła Acxiom w przestrzeń cyfrową w Polsce, rozszerzając portfolio usług o digital marketing. W 2014 prowadziła projekt start-up’owy w obszarze performance marketingu dla europejskiej grupy E2MA.

Od 2010 członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, oraz członek założyciel stowarzyszenia „Technologia w spódnicy”.  Absolwentka University of Toronto w Kanadzie. 

Arkadiusz Szulc

Arkadiusz Szulc

Dyrektor Zarządzający, Amplifi Polska

Arkadiusz Szulc jest związany z branżą mediową od czternastu lat. Do grupy Dentsu Aegis Network dołączył w 2005 roku, początkowo do domu mediowego Carat Polska. Od 2007 r. pracował w agencji Hypermedia Isobar, gdzie m.in. zarządzał działem planowania i zakupu mediów online oraz odpowiadał za negocjacje warunków współpracy z mediami. Od 2012 r. jako Digital Director odpowiadał za działania handlowe w obszarze mediów cyfrowych oraz zarządzał zespołem Digital Action Group (interdyscyplinarny dział innowacji), a od 2013 roku zarządzał połączoną strukturą Trade / Digital Action Group w ramach Dentsu Aegis Network. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego (Wydział Ekonomiczny).

Agnieszka Gajzler

Agnieszka Gajzler

Vice President Media & Content, Isobar Polska

Wcześniej pracowała, w nalężącym do Dentsu Aegis Network Polska, domu mediowym Carat. Pełniła funkcję Vice President & Innovation Directora. Jako Vice President Isobaru odpowiada za rozwój działań z zakresu mediów i strategii content. Jednocześnie pełni funkcję Chief Product Officera w Dentsu.

Zanim rozpoczęła się przygoda w grupie Dentsu Aegis Network Polska, budowała i rozwijała produkty digitalowe dla masowego odbiorcy u wydawców. Od produktów społecznościowych, przez usługi mobilne aż po VAS’y. Najpierw przez kilka lat w GG Network. W Viacom (MTV, Viva, Comedy Central, Nick, VH1) odpowiadałam m.in. za syndykację contentu do różnorodnego wachlarza podmiotów (od operatorów po portale), gdzie wprowadziła innowacyjny model syndykacji contentu, rozwijany wówczas z Onetem. W Rzeczpospolitej przygotowała wydania papierowe tytułów (Sukces, Rzeczpospolita, Parkiet, Uważam Rze) w wersji na tablety z zaawansowanym systemie projektowania interakcji, według światowych praktyk Adobe DPS.

Artur Manista

Artur Manista

Vice President Isobar Polska

Artur oprócz odpowiedzialności za pion Client Service oraz New Business, rozwija kompetencje agencji związane z marketingiem sportowym. Manista odpowiadał m.in. za partnerstwo strategiczne ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce oraz współpracę z Sopot Match Race. Dotychczas pełnił funkcję Business Development Directora Isobar Polska.

FILIP GIELECIŃSKI

FILIP GIELECIŃSKI

Group Account Director, Posterscope Polska

Karierę zawodową rozpoczął jako Rzecznik Prasowy w Securia International Polska. W latach 2009-2011 pracował w agencjach Glob Media Polska i Althermedia, gdzie odpowiadał za obsługę m.in. Orange, General Motors czy mBank oraz koordynował dział agencyjny Client Service w zakresie OOH/ambient media. Największe sukcesy w agencji to planowanie i realizacja działań związanych z EURO 2012 dla Klientów adidas, Nike czy Orange. Od lipca 2012 roku w Posterscope Polska na stanowisku Senior Media Managera gdzie odpowiadał za obsługę Klientów z zakresu Out Of Home (m.in. General Motors, Nokia (obecnie Microsoft), Forum Film, Disney, Pernod Ricard). Odpowiadał ze strony Spółki za planowanie i realizację kampanii "Frozen" Disneya i "ITAKA waiting signs" (kampanie wspólnie z Carat i Isobar), za które otrzymaliśmy Bronze Effie i Silver Drum w 2014 roku.

 Prywatnie miłośnik piłki nożnej i komentator wydarzeń piłkarskich. Współtwórca koniecPZPN.pl oraz Stowarzyszenia S.O.S. dla Polskiej Piłki.

Paweł Kuczma

Paweł Kuczma

Dyrektor Zarządzający, Amnet Polska

Paweł Kuczma karierę w grupie Dentsu Aegis Network (wcześniej Aegis Media) rozpoczął w 2011 roku na stanowisku Online Plannera odpowiedzialnego za obsługę klienta Ferrero Polska. Dzięki swojej pasji i ambicji szybko awansował na stanowisko Seniora, a także dołączył do międzynarodowego programu Route 500 dla najbardziej uzdolnionych pracowników grupy Dentsu Aegis Network Polska. W ramach indywidualnej ścieżki kariery jaką gwarantuje ten program w 2013 r. objął nowo utworzone stanowisko Digital&Innovation Managera w Vizeum, gdzie odpowiadał za innowację i rozwój mediów digital.

Maciej Skrzypczak

Maciej Skrzypczak

Managing Director, Lubie to - linked by Isobar

Skrzypczak, wspólnie z Maciejem Bielickim, Yurim Drabentem i Pawłem Ostrowskim współtworzył agencję Lubię to. W 2014 r., jako część Grupy Socializer, agencja dołączyła do Dentsu Aegis Network Polska. Przez ostatnie pięć lat Skrzypczak, pełniąc kolejno funkcje Client Service Directora i Chief Operating Officera, odpowiadał za rozwój i zarządzanie  działem client service.