Używasz niewspieranej wersji przeglądarki! Zaktualizuj przeglądarkę lub skorzystaj z alternatywnych przeglądarek (Google Chrome lub Mozilla Firefox) dla poprawnego wyświetlania serwisu.

Zamknij

dentsu aegis network

POLSKA

Szersza perspektywa

Zmiana postaw wobec naszej planety

Zmiana klimatu dotknęła wszystkich – zarówno firmy, jak i ludzi. Rosnący niedobór zasobów, nieprzewidywalne zjawiska pogodowe, zmiany klimatu mają wpływ na nas wszystkich. Zdajemy sobie sprawę z tego, że jako organizacja obecna na całym świecie jesteśmy zobowiązani podejmować działania mające na celu zmniejszenie naszego „śladu węglowego” w każdym kraju, w którym prowadzimy działalność.

Trudno jest jednak działać w pojedynkę. Nasz największy wpływ na środowisko powiązany jest z oboma końcami naszego łańcucha wartości: dostawcami i właścicielami mediów. Próbując rozwiązać ten problem, wykorzystujemy nasze relacje z klientami, partnerami medialnymi i dostawcami celem zmniejszenia emisji dwutlenku węgla w obrębie łańcucha dostaw usług medialnych i marketingowych.

Future Proof can help spark innovation to achieve our corporate mission, Future Proof enhances our corporate reputation and employer brand

Tworzenie bardziej spójnego społeczeństwa

Istnieje coraz większa przepaść między tymi, którzy mają, a tymi, którzy nie mają. Napięcia i niepokoje wynikające z tej przepaści mają ogromny wpływ na stabilność społeczną i gospodarczą. Ze względu na to, że nasza działalność opiera się na zdrowej gospodarce konsumpcyjnej, bezpośrednio odczuwamy wpływ tej niestabilności. Dlatego też chcemy pomóc w rozwiązywaniu niektórych z problemów, przed jakimi stoją społeczności, wśród których prowadzimy działalność. Możemy tego dokonać między innymi poprzez współpracę z lokalnymi organizacjami charytatywnymi i pomaganie im w tworzeniu skutecznej komunikacji.

 

Wpływ konwergencji mediów

Rola reklamy w społeczeństwie zmienia się w wyniku coraz większych obaw, jakie mają konsumenci co do jej wpływu. Reklamodawcy znajdują pod coraz większą kontrolą, obserwujemy rozwój marketingu precyzyjnego, lokowanie produktów, targetowanie behawioralne, treści sponsorowane, czy content marketing. Aby zdobyć zaufanie zainteresowanych stron, musimy zapewnić jasność i przejrzystość działań.   

 

Zachęcanie do zrównoważonego stylu życia

Największy wpływ reklamy polega na oddziaływaniu na postawy i zachowania konsumentów – na to, jakie marki i produkty lubią i kupują. Dzięki temu reklama i marketing odgrywają istotną rolę w życiu gospodarczym naszej planety, każdego dnia kształtując popyt wśród konsumentów. Jakie wartości są zawarte w reklamach? Czy reklama zachęca do zrównoważonej konsumpcji? Musimy wykorzystać wpływ reklam w „słusznej sprawie” – nie tylko z korzyścią dla klientów, ale tak aby miały pozytywny wpływ na życie nas wszystkich.

Uzasadnienie biznesowe

Dla Dentsu Aegis Network społeczna odpowiedzialność biznesu to nie tylko zagrożenia, ale także duża szansa. Dostrzegamy cztery główne obszary możliwości: