Używasz niewspieranej wersji przeglądarki! Zaktualizuj przeglądarkę lub skorzystaj z alternatywnych przeglądarek (Google Chrome lub Mozilla Firefox) dla poprawnego wyświetlania serwisu.

Zamknij

dentsu aegis network

POLSKA

Etyka biznesu

Wspieramy odpowiedzialność mediów

Dziś sposób myślenia ludzi w coraz większym stopniu jest kształtowany przez media, od nich zależy, czym będą się kierowali konsumenci i jakie wybory będą podejmować. Dlatego czujemy się współodpowiedzialni za to, jak wygląda komunikacja naszych klientów (reklamy, praktyki, wartości, język). Dzięki odpowiednim narzędziom, wiedzy ale też wartościom i zasadom możemy włączać kwestie z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu do prac realizowanych na rzecz naszych klientów.
Wykorzystanie wpływu reklam w „słusznej sprawie” nie tylko im przyniesie korzyść, ale będzie miało pozytywny wpływ na życie nas wszystkich.

Wierzymy również, że klienci zdecydowanie chętniej będą pracować z agencją podobną do siebie, która podziela te same wartości i także w tym aspekcie chcemy być dla nich partnerem biznesowym.
Cieszy nas, że udaje się nam realizować coraz więcej wspólnych projektów tego typu, co więcej, rosnąca liczba klientów prosi o przedstawienie propozycji działań CSR, które można połączyć z realizowanymi kampaniami. Obserwujemy, że jest to trend globalny.


Co udało się nam zrealizować w 2014 roku wspólnie z klientami?

    • Taniec życia – kampania zwracająca uwagę na problem umierania pszczół. W projekcie wykorzystaliśmy unikalną choreografię tańca inspirowanego ruchami pszczół oraz zainstalowaliśmy w ulu kamery. Kampania zdobyła I miejsce w regionie EMEA podczas Isobar Summit w Budapeszcie. Projekt był częścią programu z zakresu odpowiedzialności społecznej Zakładów Tłuszczowych Kruszwica „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”.
Taniec życia

    • Tata jest super - akcja dla marki Oreo (Mondelez) z okazji Dnia Taty, w ramach której można było przygotować spersonalizowaną koszulkę dla swojego taty, dzięki zrobionej przez nasz zespół aplikacji facebookowej. W ramach wspólnych działań CSR pracownicy Dentsu Aegis Network również przygotowaliśmy kilkadziesiąt takich koszulek.
Tata jest super

    • Nasze działania z klientami to nie tylko kampanie, ale również wspólne duże projekty takie jak coroczny Piknik. W 2014 roku dzięki naszemu wspólnemu zaangażowaniu udało się zebrać pieniądze dla Polskiej Akcji Humanitarnej. Chcemy w ten sposób budować podstawy współpracy z klientami, a przy okazji robić dużo dobrego dla innych.
Piknik

Społeczna odpowiedzialność to nie tylko dobre uczynki, ale i to, w jaki sposób funkcjonuje firma.

Nasz sukces zależy od właściwej współpracy z naszymi partnerami (pracownikami, klientami, dostawcami, itp.) i każde nieuczciwe zachowanie może poważnie zaszkodzić naszemu sukcesowi i reputacji firmy. Dlatego wprowadziliśmy procedury które sprawiają, że firma działa w sposób etyczny, przejrzysty i przewidywalny. Dziś bowiem reputacja jest prawdziwym atutem niezbędnym w zapewnieniu firmie dalszego wzrostu i rentowności. W celu ochrony rozwoju oraz wzmocnienia przewagi konkurencyjnej, zespół Compliance Dentsu Aegis Network czuwa nad przestrzeganiem  programu, na który składają się:

  • Kodeks etyczny,który jest integralną częścią naszego biznesu i ma na celu wyjaśnienie, jakie zachowanie jest od nas oczekiwane. Jednocześnie zawsze kierujemy się  rozsądkiem, właściwą oceną sytuacji oraz stosujemy się do zasad Grupy oraz naszych wartości.
  • Procedury Antykorupcyjne, których zrozumienie każdy pracownik musi potwierdzić udziałem w obowiązkowym szkoleniu e-learningowym. Grupa nie toleruje korupcji w jakiejkolwiek formie i dlatego wdrożyła przejrzyste zasady i procedury w celu zapobiegania takim zjawiskom. Prezentowanie spójnej postawy zapewnia nam i naszym klientom bezpieczeństwo oraz buduje zaufanie.
  • Specjalny system raportowania prezentów, dowodów wdzięczności (zaproszenia, posiłki, podróże, itp.) i darowizn na cele charytatywne.
  • Polityka globalna „SpeakUp!” umożliwiająca pracownikom anonimowe zgłaszanie niepokojących spraw.  Bardzo ważne jest dla nas, że funkcjonujemy w takim środowisku, w którym pracownicy czują, że mogą poufnie zgłaszać swoje zaniepokojenie postępowaniem w pracy, co do którego podejrzewają, że jest niewłaściwe. 

Perspektywa globalna >